maandag 4 juni 2012

Trots

Ik ben supertrots op ons dorp! De lege statiegeldflessenactie loopt als een trein. Dit weekend hebben ook de jongeren op de camping van het 12 PT hun lege flessen gedoneerd voor het goede doel. Bedankt organisatie van het 12 PT dat ik de actie van jullie mocht houden.
Kinderen van de Golfslag gaan de buurt rond om flessen op te halen en zijn heel betrokken bij de actie. Ze hebben uitgerekend dat ik 6000 flessen nodig heb om het hele bedrag bijeen te krijgen. Elke fles helpt. De leerlingenraad heeft de flessen van de disco geschonken, dank jullie wel!
Mijn dank gaat ook naar de mensen die spontaan geld doneren voor dit goede doel.
Allemaal geld voor meer onderzoek naar borstkanker, al het geld gaat via A Sister's Hope naar de onderzoekers.
Wil je meer weten over deze actie of heb je vragen, mail me dan even.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten