donderdag 31 mei 2012

Actiemaand juni

Het is leuk om te merken dat zoveel mensen over mijn sponsorloop gehoord hebben en mee willen werken aan het inzamelen van geld voor meer onderzoek naar borstkanker. Dankzij de plaatselijke media leeft het dorp met me mee. Dat merkte ik gisteravond tijdens het optreden van de Swifter Smarties. In juni zijn er diverse acties. De hele maand kunnen de kinderen van de Golfslag lege statiegeldflessen inleveren in de klas. Ik lever de flessen in bij de winkels en zet op de site wat de opbrengst is. Zijn het teveel flessen om mee te nemen naar school of ken je niemand van de Golfslag, dan kan ik ze in Swifterbant ook op komen halen. Mail me dan even het adres en het tijdstip dat het gelegen komt om de lege statiegeldflessen op te halen voor het goede doel.
Verder zijn er in Friesland 17 en 24 juni twee fotoshoots ten behoeve van mijn sponsorloop, meer is te lezen onder het kopje fotoshoot. Jelly en Marja: bedankt voor jullie inzet!
23 juni komt Rommy magneetmassages geven. Ken je iemand die je hiermee wilt verrassen, lees dan verder onder acties.
Ik wil in juni in elk geval twee keer de afstand van 15 km gelopen hebben. Tienco, super dat je me door mee te trainen wil sponsoren! Nathalie, we gaan 24 juni lekker bijkletsen en trainen ondertussen voor onze gezamenlijke tocht in oktober.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten