zaterdag 23 juni 2012

Yes! Doel bereikt!

Wat een heerlijk gevoel, de eerste uitdaging heb ik dankzij jullie allemaal gehaald: de stand van de donaties is nu € 1519,20!
9 mensen hebben vandaag een heerlijke magneetmassage van Rommy gehad. Ik had hem voor mijn verjaardag gekregen, wat een lekker cadeau. Een half uur volkomen ontspannen en de magneetroller deed zijn werk. Rommy, bedankt voor jouw bijdrage aan het goede doel: € 225 euro heeft deze actie opgeleverd. Voor mijn verjaardag heb ik een heel origineel cadeau gekregen (naast nog meer donaties aan het goede doel): een geldboom! Heel leuk bedacht, ik heb al geoogst;).
De derde week van de statiegeldflessen heeft ook weer meer dan 50 euro opgeleverd. Ik ben nog steeds erg trots op het enthousiasme van alle kinderen.
Morgen loop ik met Nathalie de Mariken van Nieumeghen-tocht in Nijmegen. De weersvoorspellingen zijn verschrikkelijk, maar een regenpak doet wonderen en die 15 km halen we wel. En dan kunnen mijn voetjes lekker in een voetenbad (bedankt Tienco). Morgen is ook het tweede deel van de fotoshoot in Friesland. Vorige week was dit een succes met hele mooie foto's. Mijn volgende doel is heel veel trainen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten