zaterdag 16 juni 2012

Doel in zicht

Wat een mooie mail kwam er net binnen. Een keer per maand krijg ik een overzicht van A Sister's Hope wat de stand is van de donaties op mijn naam. Blij verrast was ik met het bericht dat onder mijn naam al € 1237,95 ingezameld is, daar werd ik wel even stil van. SUPER!!!! Iedereen ontzettend bedankt voor jullie steun. De € 1500 is in zicht! Elke fles telt ook nog steeds, want in week 2 heb ik ook weer bijna 50 euro opgehaald met het inleveren van de lege flessen. Aankomende week wordt ook weer bijzonder: morgen en volgende week zondag is er de fotoshoot in Friesland, een mooi initiatief van Jellie en Marja. Vrijdag vier ik mijn 36e verjaardag en zaterdag is de heerlijke magneetmassage van Rommy, er zijn nog 2 plekken beschikbaar.

1 opmerking:

  1. Hey Mirjam,
    Dat is goed nieuws! Gefeliciteerd!
    Hoop dat wij je ook goed nieuws kunnen brengen.
    We zullen zien. Gaat goed komen :)
    Groetjes Jellie

    BeantwoordenVerwijderen