zondag 20 mei 2012

Pas op de plaats

Helaas, al vier dagen loop ik te snotteren, te hoesten en heb ik koorts. Daar gaan mijn plannen om in dit vrije weekend nog een paar kilometers te lopen. Rustig aan dus maar even om mijn lichaam te laten herstellen. Zondag 3 juni sta ik bij het springkussen op het 12 PT, een sportevenement in Swifterbant.
Ik ga proberen om sponsorgeld binnen te halen op een leuke manier. De komende week zal ik daar meer over vertellen. Op dit moment staat "de borstenbus" in ons dorp. Dit betekent onzekerheid voor een aantal vrouwen en maakt mij nog eens bewust hoe belangrijk onderzoek naar borstkanker is. Afgelopen vrijdag kreeg ik de stand van mijn sponsorgelden binnen: 250 euro! Yes, het begin is er! Meer geld, voor meer onderzoek naar borstkanker.

1 opmerking:

  1. Vervelend Mirjam is het virus daar ook aangekomen.
    Mooi pet, heel veel beterschap!
    Het gaat je lukken.
    Heb waarschijnlijk ook nog leuke verrassing in verschiet.
    Groetjes Jellie

    BeantwoordenVerwijderen