dinsdag 8 mei 2012

Oefening baart kunst

De eerste oefening van 10 kilometer zit in de benen. Ik ben supertrots op groep 6 die dit zo dapper hebben gelopen vandaag op de eerste avond van de avondvierdaagse. Voor mij een leuke eerste oefening. We hebben het zo goed als droog gehouden, al lopend door de mooie polder. En nu voor mezelf nog volhouden om na de avondvierdaagse wekelijks toch minimaal een tocht van 15 kilometer te maken!
Sinds gisteren zijn de "gezond snoep" slingers te koop bij AH in Swifterbant en ik hoop ze vrijdag alle 75 verkocht te hebben. Het was nog best even een gepriegel om ze in elkaar te zetten zondag, maar ik ben er heel trots op en de hele opbrengst gaat naar A Sister's Hope, met dank aan yunofoods en i-presents.
Gisteren helaas wel weer een minder goed bericht van een van de mensen waar ik mijn sponsorloop van 60 kilometer voor loop: M.: hou je taai! (ik wil hem wel 2x voor je lopen als ik je daarmee kan helpen!!!). En ook vandaag nog een gesprek met de zus van iemand met borstkanker die het niet zal gaan redden. Voor mij een extra motivatie: meer geld, meer onderzoek, minder mensen die zullen overlijden aan borstkanker.
Daar loop ik voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten