woensdag 3 oktober 2012

Een reis van duizend mijlen begint met een stap

 
Een stap op weg naar een toekomst waarin borstkanker niet meer levensbedreigend is!
 
Wat begon in februari met de vraag van Nathalie:"wie loopt samen met mij A Sister's Hope 60K", bereikt nu bijna het hoogtepunt: De finish op 7 oktober in het olympisch stadion in Amsterdam.
 
Onderweg was er eerst de hindernis van het sponsorgeld bijeen brengen. Avondvierdaagsekettingen, magneetmassages, verstopte lege flessen apparaten, gulle giften op verjaardagen, donaties van familie, vrienden en bekenden. Supertrots ben ik op het bedrag van bijna 2150 euro dat via A Sister's Hope naar de onderzoekers gaat. BEDANKT!
 
De tweede hindernis was het trainen. Hoeveel is duizend mijlen eigenlijk? Even googelen: 1609 km....Dat heb ik in elk geval nog niet gelopen ter voorbereiding...
Als training voor de 30 km op zaterdag 6 oktober en de 30 km op zondag 7 oktober heb ik wel kilometers gemaakt, maar het blijft toch spannend: regent het? wordt het koud? kunnen we genieten van een lekker zonnetje? We worden onderweg in elk geval voorzien van eten en drinken.Wil je ons onderweg komen aanmoedigen? de cheering points staan op het tabblad van 6 en 7 oktober.
Ik heb er zin in, mijn schoenen zijn goed ingelopen en mijn tas (ook met zakdoeken!) staat al klaar.
 
Onderstaande filmpjes blijven me ontroeren en geven me inspiratie: dit is de reden waarom ik dit weekend loop, met in mijn hart de mensen die nu vechten tegen borstkanker.
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten