zondag 23 september 2012

Dichterbij

ER TO A CURE
Elke kilometer die ik loop, is weer een kilometer dichterbij...
Dichterbij oktober: borstkankermaand...
Dichterbij de start van de 60K die van start gaat op zaterdag 6 oktober om 8.30 in Bussum...
Dichterbij genezing van borstkanker...?!

De afgelopen weken loop ik zoveel mogelijk op mijn wandelschoenen, ook in huis, om mijn voeten te laten wennen aan een dagje wandelen, aan een weekend wandelen.  De NS wandeling samen met Eveline was erg gezellig en heeft wel vertrouwen gegeven dat ik het kan (natuurlijk kan ik het, die 60 km is niets in vergelijking met het gevecht tegen borstkanker!)

De laatste informatie van A Sister's Hope gaf meer duidelijkheid over hoe laat we vertrekken en over hoe laat we aankomen in Amsterdam op zondag 7 oktober. Om 17.00 komen de wandelaars het Olympisch Stadion binnen. Iedereen is van harte welkom bij deze intocht. Al vanaf 15.00 is het Stadion open en is er muziek en een informatiemarkt (zie ook het tabblad 6 en 7 oktober).

De komende 12 dagen ga ik vooral goed voor mijn voeten en mijn lichaam zorgen: lekker op tijd slapen, gezond eten, voetmassage (moet ik nog even regelen!). Ik heb er heel veel zin in en ben nog steeds heel trots op het bedrag dat naar de onderzoekers gaat!
Wederom BEDANKT!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten