vrijdag 3 augustus 2012

Tijd

Mijn wandelschoenen zijn er klaar voor en ik heb gelukkig geen blessures. De dagen tikken weg, ineens is het al augustus. Het sponsorbedrag van 2100 euro, dat blijf ik heel bijzonder vinden.
Afgelopen week kwam ik in de supermarkt iemand tegen met borstkanker. Haar strijd raakt me, net als de strijd van Meriam. En niet alleen de dames strijden, maar hun hele gezin staat op zijn kop. Knap dat zij kunnen genieten van de kleine dingen die wel goed gaan. Zo'n ontmoeting raakt me en ik weet: "Voor hen loop ik die kilometers!" Die zin zit in mijn hoofd bij het oefenen.
Het maakt me bewust dat ik deze dingen kan doen omdat ik gezond ben en dat moet koesteren.
Laat het maar snel oktober zijn: ik heb er zin in en geniet van elk moment!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten