dinsdag 17 april 2012

De eerste stap

De eerste stap is gezet. Ik ga het doen! Meelopen met A Sister's Hope 60K.
Ik heb alle filmpjes bekeken op hun website en eigenlijk raakt het me steeds meer.
Wat prachtig om iets te kunnen doen in de strijd tegen borstkanker. Vaak heb ik me de afgelopen jaren machteloos gevoeld toen mijn tantes, vriendinnen, bekenden de diagnose borstkanker kregen. Al die nare behandelingen die zij ondergaan (hebben) en ik kon niets doen om hen te helpen. Nu kan ik wel wat doen: geld inzamelen. Meer geld, betekent meer onderzoek en dat betekent dat we in de toekomst wellicht geen dierbaren meer hoeven te verliezen aan die rotziekte borstkanker.
Ik ben druk bezig activiteiten te bedenken om de 1500 euro bij elkaar te brengen die ik nodig heb om aan de start te kunnen verschijnen op 6 oktober. Jullie donatie is van harte welkom: geef met je hart! Misschien hebben jullie nog leuke ideeën om geld in te zamelen.
De avondvierdaagse zal de eerste fysieke training zijn om 30 km per dag te kunnen lopen. Hier in Swifterbant loop ik de 10 km mee met groep 6 van KBS de Golfslag. We starten op 8 mei.
Deze site zal nog verder aangevuld worden, ik hou jullie op de hoogte, de eerste stap is gezet!

1 opmerking:

  1. hoi mirjam

    wat een mooi nummer is dat,en wat goed dat je gaat lopen op 6 okt mijn oudste zus heeft ook borstkanker en gaat steeds slechter met haar.
    ik wil wel een donatie doen ,hoor het wel verder en anders lees ik het wel .

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen